Działem tym kieruje kierownik bezpośrednio podległy Zarządowi. Do szczegółowych zadań działu należy:
1. Sprawowanie bieżącego nadzoru i dbanie o mienie Spółki.
2. Przygotowywanie i ogłaszanie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
3. Kierowanie transportem Spółki, prowadzenie robót i nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, utrzymaniem czystości, akcją zimową.
4. Organizowanie odbioru odpadow.
5. Administrowanie cmentarzamy komunalnych.
6. Nadzór nad pracami objętymi Umowami z Urzędem Miejskim.
7. Nadzorowanie prac inwestycyjnych .
8. Przestrzeganie i wdrażanie obowiązujących przepisów BHP.
9. Sporządzanie i zawieranie umów oraz zleceń roboczych.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd.
Osoba odpowiedzialna do kontaktu:
Ewa Szczurowska tel. 502 732 330
I. Zadania w zakresie utrzymania bazy Przedsiębiorstwa wraz ze
składowiskiem w m. Zbożne
1. Dbanie o estetyczny wygląd całego budynku i terenu oraz poszczególnych pomieszczeń zajmowanych przez pracowników Przedsiębiorstwa.
2. Kontrola sprawności urządzeń będących na wyposażeniu.
3. Kontrola zabezpieczenia przed wjazdem – wejściem osób nieuprawnionych.
Osoba odpowiedzialna do kontaktu:
Ewa Szczurowska tel. 502 732 330
II. Zadania w zakresie kierowanie transportem Spółki, prowadzenie robót i nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, utrzymaniem czystości, akcja zimową
1. Utrzymanie pojazdów transportowych i sprzętu w należytym stanie technicznym i estetycznym.
2. Wystawienie, wydawanie i rejestrowanie wydanych kart drogowych wg zasad określonych Zarządeniem Nr 2 Prezesa Zarządu i innych obowiązujących w tym zakresie przepisów.
3. Prowadzenie weryfikacji szczegółowej kart drogowych przekazanych przez pracowników Przedsiębiorstwa.
4. Ewidencja czasu pracy kierowców.
5. Kontrola prowadzenia kart eksploatacyjnych pojazdów sprzętu.
6. Kontrola codziennej sprawności technicznej pojazdów przed wyjazdem do wykonywania pracy.
7. Kontrola dokonywanych okresowych przeglądów środków transportowych i sprzętu oraz prowadzenie dokumentacji.
8. Bieżąca rejestracja środków transportu wraz z ich ubezpieczeniem w zakresie OC.
9. Zakup materiałów i części zamiennych ich racjonalne zużytkowanie, prowadzenie dokumentacji obrotu i ich rozlicznie zgodne z obowiązującą procedurą.
10. Rozlicznie zużytych paliw i olejów zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
11. Prowadzenie książki – rejestru zgłoszeń usług.
12. Organizacja wywozu nieczystości stałych
, opracowywanie harmonogramu wywozu
, kontrola przestrzegania ustalonego harmonogramu
, organizowanie brygad wywozu.
13. Sporządzanie umów , porozumień, kalkulacji na świadczone usługi.
14. Prowadzenie kompleksowej gospodarki pojemnikami:
- zakup,
- ich rozmieszczenie,
- użytkowanie (w tym kontrola stanu technicznego),
- konserwacja.
15. Zabezpieczenie i przygotowanie niezbędnego sprzętu.
16. Zabezpieczenie środków do prowadzenia akcji:
- piasek,
- sól.
17. Prowadzenie i rozliczanie wymaganej dokumentacji z tym związanej.
18. Kontrola i nadzór nad pracą zatrudnionych w ramach tej akcji.
Osoby odpowiedzialne do kontaktu:
Anna Dunajska tel. 502 732 331
Ewa Szczurowska tel. 502 732 330
III Zadania w zakresie organizowanie odbioru odpadow
1. Odbiór odpadów komunalnych w ramach Umowy ze Zwiazkiem zgodnie z
harmonogramami.
2. Opracowanie - harmonogramu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości oraz jego bieżące uaktualnianie.
3. Prowadzenie książki – rejestru zgłoszeń usług- w tym kontrola jakości, ilośći
i terminowości wykonywanych usług.
4. Nadzór nad punktami selektywnej zbiórki odpadów tzw. „gniazd”.
5. Zapewnienie czystości pojemników gwarantującej pełną estetykę sposób
zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego.
6. Bieżące informowanie właścicieli nieruchomości o harmonogramie odbioru
odpadów i jego dystrybucję wśród wszystkich właścicieli nieruchomości.
7. Nadzór nad stanem i sprawnością techniczną środków transportu.
Osoby odpowiedzialne do kontaktu:
Anna Dunajska tel. 502 732 331
Ewa Szczurowska tel. 502 732 330
IV Zadania wzakresie utrzymania i administrowania cmentarzami komunalnymi
1. Bieżące uzupełnianie bazy danych „Administrator Cmentarzy”.
2. Wprowadzanie i wydruki wymaganej dokumentacji w zakresie wykonywanych
usług w ramach zawartej umowy zgodnie z rozporządzeniem MSW i A z dnia 1
sierpnia 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów:
- karty zgonu,
- książki ewidencji zmarłych,
- książki miejsc rodzinnych,
- szkice kwater,
- zezwolenia na ekshumacje.
3. Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi:
- w Morągu przy ul. Dąbrowskiego (wraz z cmentarzem Żołnierzy Armii Radzieckiej),
- Dury,
- Antoniewo.
4. Bieżący nadzór poszczególnych rodzajów prac w zakresie bieżącego utrzymania
cmentarza:
- wyznaczanie miejsc na pochówek w poszczególnych kwaterach,
- prowadzenie ewidencji graficznej dokonanych pochówków oraz rezerwacji miejsc na groby,
- pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy.
5. Prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem usług przez inne podmioty gospodarcze
wykonujące usługi pogrzebowe w obrębie cmentarzy komunalnych.
6. Prowadzenie nadzoru utrzymania czystości na terenie cmentarzy:
- utrzymanie trawników w stanie wykoszonym,
- utrzymanie ciągów komunikacji pieszej i kołowej w stanie gotowości użytkowej odśnieżanie, posypywanie, oczyszczanie parkingów przy cmentarzach ,
- stałe usuwanie suchych konarów i gałęzi drzew,
- utrzymanie estetycznego wyglądu cmentarzy.
7. Opracowanie planu zagospodarowania cmentarzy:
- przeprowadzanie inwentaryzacji,
- opracowywanie planów przestrzennych cmentarzy: Antoniewo,
ul. Dąbrowskiego, Dury.
Osoba odpowiedzialna do kontaktu:
Marek Wielechowski tel. 664 412 397
V Zadania w zakresie utrzymania Stadionu Miejskiego.
1. Nadzór nad terenami i obiektami na Stadionie Miejskim .
2. Bieżąca utrzymanie czystości i estetyki nadzorowanych terenów.
3. Bieżące i systematyczne utrzymanie płyt boiskowych:
- właściwe nawożenie,
- odpowiednie nawodnienie,
- prawidłowe wykaszanie,
4. Przygotowanie Stadionu do zawodów sportowych.
5. Sporządzanie harmonogramu i kordynacja zawodów, imprez i występów wspólnie
z organizatorami i klubami sportowymi.
6. Bieżąca kontrola stanu technicznego wszystkich urządzeń znajdujących
się na terenie stadionu.
Osoba odpowiedzialna do kontaktu:
Marcin Gornostaj tel. 500 155 741
VI Zadania w zakresie utrzymania Ośrodka Wypoczynkowego
w Kretowinach i Bogaczewie.
1. Nadzór nad terenami i obiektami na Półwyspie Kretowiny i Bogaczewo
polegającym na:
- utrzymaniu czystości,
- utrzymaniu ciągów komunikacji, właściwe profilowanie, obcinanie obrzeży trawników przy krawężnikach, wykaszanie poboczy,
- utrzymaniu mola głównego i plaży,
- zapewnienie bezpieczeństwa kąpiących się w rejonie mola i plaży,
- utrzymania sanitariatu publicznego,
- bieżąca kontrola czystości i estetyki utrzymywanych terenów,
- bieżąca kontrola stanu technicznego mola głównego.
2. Kontrola stanu piasku na plaży głównej – wymiana lub dowóz wg potrzeb.
3. Kontrola zatrudnionych ratowników zapewniających bezpieczeństwo kąpiącym się.
4. Bieżąca i systematyczna kontrola drzewostanu,obcinanie suchych konarów:
- wycinka suchych drzew i krzewów,
- cięcia sanitarne,
- uprzątanie drzew powalonych.
5. W zakresie utrzymania ciągów komunikacji pieszej i kołowej:
Kontrola stanu nawierzchni wszystkich dróg poprzez:
- właściwe profilowanie,
- obcinanie obrzeży trawników przy krawężnikach,
- wykaszanie poboczy.
Osoby odpowiedzialne do kontaktu:
Jan Iwanow tel. 603 368 365
Ewa Sczurowska tel. 502 732 330
VII Zadania w zakresie utrzymania Targowiska Miejskiego
1. Bieżąca kontrola nad funkcjonowaniem targowiska.
2. Bieżąca kontrola nad funkcjonowaniem szaletu miejskiego.
3. Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku.
4. Kontrola realizacji umowy na obsługę targowiska.
Osoba odpowiedzialna do kontaktu:
Ewa Szczurowska tel. 502 732 331